wtorek, 29 lipca 2014

Pytania Od Kol.

No więc Moja ulubiona KOLEŻANKA Dzisiaj u mnie nocuje i każde mi odpowiedzieć szczerze na nie .
I kazała i wybrać gdzie powiedziałam jej na moim nowym blogu ona ok.
                                               



                                          PYTANIA:
  1. Ulubiona książka?
  2. Ulubiony Przyjaciel ?
  3. Ulubiony kolor?
  4. Ulubiona Przyjaciółka?
  5. Jaką masz pasję?
  6. Miałaś Chłopaka?
  7. Jaka piosenka przypomina Ci najszczęśliwszą chwile w życiu?
  8. Ulubiony przedmiot w szkole?
  9. Co sądzisz o Serialu Violetta?
  10. Jesteś Miła?




Moje Odpowiedzi :
Harry Poter ( wszystkie części)
Dawid 
Różowy,Niebieski,Fioletowy
Ty Oliwia XD
Muzyka,Plastyka,Aktorstwo,Tenis i Pływanie 
Tak 
Sylwia Grzeszczak 
W-F,Przerwa
Jest Fajny Bardzo go lubię 
No Chyba 

A wy mi odpowiecie ??

1 OBSERWACJA - Uśmiech na mojej Twarzy 
1 KOMENTARZ - 10 Sekund mojego szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz